man, 07/11/2011 - 07:57
Jeg tænkte, om nogen har nogle ca. stats på, hvordan kickers i DK klarer sig
Jeg tænkte, om nogen har nogle ca. stats på, hvordan kickers i DK klarer sig
Desværre kræver det endnu flere frivillige kræfter, og noget videndeling, for at få lavet og offentliggjort sådanne stats. Og på trods af, at der er masser af frivillige kræfter rundt om i klubberne, så er der mange ting, som er vigtigere, end løb hvormange yards, og hvem kastede fleste interceptions osv. Men der er nok en masse spillere, som har styr på hvordan de selv har performet.
Tak for svaret Coach Weber, kan godt forstå at der er vigtigere ting. Nu prøvede jeg bare lykken herind, da jeg ikke selv har kunne finde det, tænkte heller ikke på nogle dybdegående infomationer, men som du selv siger, hvis nogle selv ville sige hvordan de har klaret sig.
Kan sige at vores kicker i Middelfart Stingers har klaret sig utrolig godt.. Han har ikke misset mange spark og han scorede vores game winning field goal mod Esbjerg fra 45 yards
simon din skolv det er jo dig selv!!!!!! så tror da fanden du syntes det gik godt BÅTNAK ;)
Fail J Big time
Stingers #53
man, 07/11/2011 - 15:59
Ja, de ligger i den samme bunke som stats over passing yards, kick returns og tackles. Der bliver ikke en gang lavet (eller i hvert fald offentliggjort) stats på hvem der scorer touchdowns, så hvad tror du selv?