Powerranking DS

Jensholstebro
Jensholstebro's billede
Medlem siden: 22/01/2009

ons, 30/11/2011 - 15:39

Nu hvor Football ligger stille i DK, kunne man da få lidt tid til at gå med at lave noget ligegyldigt og der tænker jeg da en powerranking i DS. Nu hvor Roskilde er smuttet i 1.div og Svendborg skal spille 11mands, hvem er så egentlig det bedste hold i DS og hvem kommer efter??

1.Thisted
2.Aab 89'ers
3.Silkeborg

Det er min top tre...

Thisted har været i playoff de sidste 2år i træk og jeg må indrømme at de er klart det bedste hold jeg har spillet mod i DS de sidste 3år. Aab 89'ers er heller ikke helt skidt kørende når de stiller fuldt hold, de rammer hårdt og rent og er nogle fine fyre at spille imod:o) Silkeborg har vi mødt i træningskamp de sidste 2år og de har ihvertfald forbedret sig helt vildt og tror at hvis de kan holde på deres spillere så har de en chance i år.

Skyd den her hårdt og brutalt ned;o)

#1 all day long

Jepsen
Medlem siden: 20/01/2009

ons, 30/11/2011 - 16:25

Jeg skyder den egentligt ikke ned, er faktisk meget enig.
Jeg undrer mig dog over at Silkeborg og Thisted ikke spiller 2. div..

Frikov
Frikov's billede
Medlem siden: 03/06/2009

ons, 30/11/2011 - 16:41

Jeg er som sådan også enig, men hvad med holdene fra Sjælland. Amager Demons Breddehold blev i den forgangne sæson besejret af Kings og Gladiators (og Bulls hvor kampen blev omstødt). Kings og Gladiators spiller sandsynligvis ikke DS næste år, og man kan forvente tilgang fra Køge Marines, Bornholm AFF og måske Næstved Vikings (måske 2. div).

Bulls skal igang med deres anden sæson, og de viste allerede gode takter i den forgangne sæson så tror godt vi kan forvente nogle gode kampe fra deres side.

Køge Marines er nyopstartede og viste bestemt også gode takter i Academy Bowl, hvor de gang på gang viste at hvis de ville løbe den op igennem midten skulle de sku nok få bolden op igennem midten.

Tror der kommer til at blive mere spænding i DS Øst under forudsætning af at Gladiators og Kings ikke deltager der. Mit bud på toppen af DS Øst er på baggrund af sidste års takter, og uden af kende til deres sæsonforberedelser, at Bulls, Marines og selvfølgelig Demons kommer til at ligge i toppen.

Christian Frikov, C #75
Amager Demons Breddehold
www.amagerdemons.dk

Demons never die, they go to hell and regroup!

Jensholstebro
Jensholstebro's billede

tor, 01/12/2011 - 11:43

Jeg ved bare ikke nok om holdene på Sjælland til at jeg vil kloge mig på dem...

Tror da Thisted og Silkeborg spiller DS. Vi havde Silkeborg som dommercrew i en af vores sidste kampe og der sagde de at der var mange spillere der skulle ud og læse og at de nok derfor ikke var nok til et 11mands hold.

Thisted ved jeg ikke med, men har aldrig spillet mod dem hvor de har været under 20-22 mand så 11mands kan evt være en mulighed for dem.

Omkring Holstebro og 11mands, der bliver der taget beslutning midt i januar hvad vi spiller.. Hvis vi er nok så bliver det 11mands så længe det ikke er 1.div

#1 all day long

Wolf
Wolf's billede
Medlem siden: 07/05/2009

tor, 01/12/2011 - 11:57

@Jensholstebro
http://www.daff.dk/da/Nyheder/2011/November/Turneringstilmelding2012.aspx

Tilmeldingsfristen til 2. Division er 1.Januar, så hvis I ikke beslutter jeg inden, skal i nok spille i danmarksserien.

Cougars #74

Jensholstebro
Jensholstebro's billede

tor, 01/12/2011 - 13:36

Så bliver det DS for vores vedkommende....

Vi er ikke nok og heller ikke gode nok til at vi kan spille 1.div

Så ranker jeg os til at være det 4bedste DS hold

#1 all day long

Nils Smidemann
Nils Smidemann's billede
Medlem siden: 26/11/2011

lør, 03/12/2011 - 22:23

Jeg kan kun komme med min mening om DS Øst.

Demons er nok det bedste hold vi mødte sidste sæson når vi ser bort fra Kings og Gladiators.

Bulls tabte vi dog klart til to gange, første gang efter en hjerneblødning af en første halvleg hvor vi var bagud 44 - 0. Men spiller lige op med dem i hele anden halvleg som ender 24 - 22.
Hjemme var holdet stort set splittet ad med enormt frafald. Så den kamp kan ikke bruges til at evaluere på.

Demons var derimod super gode at spille imod. Der var fart over feltet hele tiden fra deres side. Vi scorede kun på en fumble imod dem. Ellers havde de styr på os hele vejen.

Køge håber jeg kan spille sig op. Vi spillede træningskamp mod dem med kun 9 mand. Vi holdt dog kun til en halvleg hvor de scorede 4-5 TD. Vores 9 mand som bestod af en blanding af offence og defence samt nogle U16 spillere gav dem til tider god modstand.

Håber virkelig at vi kan samle et hold til næste sæson så vi kan komme derud og lege med folk igen.

Lolland Wild Dogs #25

Illum
Illum's billede
Medlem siden: 17/01/2009

tir, 06/12/2011 - 08:42

Svendborg var det bedste defense vi mødte sidste år. Silkeborg var bedre end de hold fra Sjælland vi mødte, de tvang os til at justere istedet for at køre det samme vi havde kørt hele året.

#9 Roskilde Kings

Admirals_34
Medlem siden: 15/01/2009

tir, 06/12/2011 - 14:01

Umiddelbart ville jeg også ranke Pheonix højere. De har en masse spillere og de giver den god gas på banen. Det var da også en af de mere tætte kampe vi spillede sidste år. Så jeg tror sgu på dem i 2012.

Men håber alligevel, at de får skrabet de spillere sammen, der skal til for at komme op og lege med os i 1./2. div.

Larssteen
Medlem siden: 21/01/2009

tir, 06/12/2011 - 15:15

Rygterne siger at en del af Razors NL spillere indstiller NL karrieren, dog uden at stoppe football karrieren helt. Hvilket hvis rygterne holder vand, betyder at Razors DS hold i 2012 ser ret stærke ud.

Heffer
Medlem siden: 24/06/2009

tir, 06/12/2011 - 15:50

Vedr Vejle drengene, har jeg forstået at flere stopper på NL plan, og spiller så istedet på et lavere niveau (2. holdet). hvor mange vi snakker om ved jeg ikke. Men det skulle vidst være flere af de ældre herrer.