ons, 18/01/2012 - 21:28
Er det dårligt stil at oprette et billede galleri med kun sin klubs logo, for derved at få "gratis" reklame på forsiden af USfootball?
Er det dårligt stil at oprette et billede galleri med kun sin klubs logo, for derved at få "gratis" reklame på forsiden af USfootball?
Det kan jo hurtigt blive en "battle" om at ligge klub logo på forsiden og så vil det jo lidt ødelægge ideen i galleriet.
Vi har ikke officielt noget regelsæt for dette, selvom det måske kan gå ind under kategorien "spam".
Hensigten med vores mediegalleri ikke at klubberne skal uploade deres logo på forsiden for at blive set. Hensigten er at vi vil have billedalbums og ikke enkelte billeder, det skal desuden give værdi til vores læsere og ikke være misvisende. Logoet er blevet fjernet fra siden og klubben har fået besked.
@Nummer69
Hvis der er en artikel om en klub/person, så skal der nok komme et relevant billede ind.
Redaktør for Amerikansk Fodbold
Mathias Torp
USfootball.dk
Det regnede jeg også med. Nu har jeg ikke noget med klubben at gøre, men synes det var mere interessant hvis det kom en artikel end bare et billede.
Var det fordi jeg kom til at ligge vores logo op :P ?
Jeg troede det var et "profil Galleri" da jeg lige har fået fingrene i Dragons Konto her til..
Hvis det er det så var det en fejl og skrev jeg også til US..
Men slap da af man som om der er kamp om at få gratis reklame på USfootball...
Hvis nogle " ikke spillede folk" kom ind på det her forum og så hvordan nogle klubber taler til hinanden ville de da blive skræmt væk :P
# 66
Holstebro Dragons
www.Holstebro-Dragons.dk
Clear eyes full hearts can't lose
[Why you keep trolling ?]
@Viller: jeg er så enig.
Man bliver som regel i dårligt humør, af at læse hvad folk har at sige til hinanden herinde.
Der var på ingen måde fra min side af et ønske om at hænge nogen ud. Jeg bed blot mærke i at der i længere tid på forsiden have været et klublogo, hvilket jeg godt kunne se blive et problem, hvis der gik konkurrence i at ligge klub logoer på forsiden. Det ville efter min mening ødelægge ideen med galleriet. Jeg ville bare vide om der var andre der så et problem i det. UsFootball er trods alt vores alle sammens forum (ejet af DAFF), så det må være fælleskabet der bestemmer.
Jeg beklager hvis der er nogle der har taget mit indlæg personligt.
Mon ikke også de ville være træt at mange tog det som et personligt angreb hver gang der bliver stillet et spørgsmål.
Larssteen's spørgsmål var relevant så han spurgte herinde om det kunne være meningen.
I min synonymordbog er det da trods alt ikke at kalde nogle mennesker noget negativt.
Så måske skulle folk til at være mindre tyndskindet herinde og prøve at læse tingene højt inden man tager det som om folk går i seng med ens mor.
Just saying :-)
Ha' en god optakt derude, så vi kan få nogle gode kampe i alle rækker.
"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy
Svupper :P Hvordan skal man forstå en Post der hedder Dårlig stil også starter den sådan her: Er det dårligt stil at oprette et billede galleri med kun sin klubs logo, for derved at få "gratis" reklame på forsiden af USfootball?.. jeg forklar da bare hvad der var sket. at det var en fejl. Normalt kan man bare skrive til en Admin her inde også kan de fjerne det i stedet for at lave en post om det.
men ja var en fejl og sådan kan det gå.
# 66
Holstebro Dragons
www.Holstebro-Dragons.dk
Clear eyes full hearts can't lose
[Why you keep trolling ?]
ons, 18/01/2012 - 21:29
Næ, hvorfor dog det? Men det ville da være mere interessant, hvis der nu var en artikel om klubben.