Takt og Tone på USfootball.dk

USfootball
USfootball's billede
Medlem siden: 14/01/2009

tor, 30/04/2009 - 17:42

Vi har igennem de sidste par uger måtte advarer en del af brugerne pga. af sproget i deres kommentarer, flere har bevæget sig på grænsen af vores regler og vi har måtte lukke/slette flere indlæg. Derfor håber vi alle lige læser vores forumregler igennem igen, så vi kan få rettet op på sproget og få en ordentlig tone på USfootball.dk.

Vore regler er:
1. Du skal tiltale og omtale andre i en pæn og ordentlig tone. Reklame, spam, trusler, og nedværdigende udtalelser er ikke tilladt.
2. Dit indlæg skal være relevant for det overordnede emne i det pågældende forum og for den tråd, du skriver i.
3. Posteringer, der krænker andres religiøse, politiske holdninger, osv. er ikke tilladt.

Overholdes disse regler ikke fremover vil vi begynde at suspendere brugerne efter 3 x fejl = det rødekort og bandlysning fra USfootball.dk princippet. Det er ikke noget vi ønsker at gører men vi vil heller ikke acceptere det grimme sprog der bruges, beskyldningerne der flyver eller de nedsættende ord der bruges, derfor denne opstramning af reglerne.

USfootball skal bruges med omhu og velovervejet så nye spillere, fans eller evt. klubsponsorer der besøger siden får en god oplevelse. Hvis vi ønsker at fremstå som en seriøs sportsgren i DK skal vi også agerer derefter. Det betyder bla. at der skal styr på kommunikations niveauet på USfootball så andre end de implecerede er interesserede i, at læse de forskellige indlæg og kommentarer.

Husk!! Kritik kan godt være hård, konkret og saglig uden at være personlig

blackout
Medlem siden: 07/02/2009

fre, 01/05/2009 - 18:28

Man må ikke kalde en spade for en spade længere? (medmindre man er tilstrækkelig velformulerende til at komme op med andet ord for førnævnte.... fx skovl)? :(

lidt diskriminerende for os mindre begavet (rigtigt stavet?)

"(...)beskyldningerne der flyver eller de nedsættende ord der bruges, derfor denne opstramning af reglerne."

Beskyldninger og uenigheder som i; "du mener generelt A, og jeg mener derimod generelt b", ergo skal debatten lukkes?

Synes i er blevet lige lovlig strenge UsFootball, hvis sådanne er gældende.

mr_sack
Medlem siden: 17/01/2009

fre, 01/05/2009 - 18:50

Jeg vil nu også stadig påpege at man har sku lov til at sige hvad man vil ...
Må man nu heller ikke lave muhammed tegninger mere eller ?

Rookie
Medlem siden: 15/01/2009

fre, 01/05/2009 - 20:24

"Man har lov at sige hvad man vil" Ja, men ikke på ethvert forum på ethvert tidspunkt. Jeg personligt synes kun det er iorden at man opstiller nogle regler for debatten. Ingen får alligevel noget konstruktivt ud af de personlige fnidder-fnadder-tråde der jævnligt dukker op.

Lad os nu bruge USfootball til at debattere og diskutere Dansk Amerikansk Football på et sagligt og værdigt niveau.

Kim L
Medlem siden: 19/01/2009

søn, 03/05/2009 - 00:30

[quote=blackout]
Beskyldninger og uenigheder som i; "du mener generelt A, og jeg mener derimod generelt b", ergo skal debatten lukkes?
[/quote]

Jeg tror snarere det er "du mener generelt A og du er da åndsvag oven i hovedet for det er da B der er det rigtige" man ikke vil se :-)

We improvise, we adapt, we overcome!