søn, 17/05/2009 - 19:09
Towers vandt 20-13..
Rigtig spændende kamp, oaks sluttede med bolden på 1 yard linjen..
Tror Towers var foran 20-0 efter 1.Q
Tak for kampen Oaks!
Og tak til dommerne for en fremragende kamp.
Towers vandt 20-13..
Rigtig spændende kamp, oaks sluttede med bolden på 1 yard linjen..
Tror Towers var foran 20-0 efter 1.Q
Tak for kampen Oaks!
Og tak til dommerne for en fremragende kamp.
Vi tabte, længere er den ikke.
Oaks u16 #7
det er rigtig nok men prøv at se filmen inde på deres hjemmeside da kan man se at det faktisk er en touchdown
Jeg er helt upartisk, idet jeg er fra en jysk klub, og jeg mener ikke der er TD.
Nu er jeg ikke et regel orakel og mit falkeblik er ikke hvad det har været, men som jeg ser det er han nede med albue og skulder inden bolden kommer fri.
RB scorer i hvert fald ikke TD, det eneste der kan være tvivl om er hvorvidt han er nede eller ej inden bolden kommer fri, og bliver recovered af en anden Oaks spiller.
Uanset hvad kan jeg regne at der ikke blev dømt TD, og så er der sådan set ikke noget at gøre ved det nu.
ja men vis du kigger godt efter kan man se at deres safety river bolden ud af hånden på ham mens han er i luften
Jeg ser det som at han forsøger at strække armen frem for at score og så taber den. Idet han rammer jorden faktisk.
Bolden lander alt for stille og roligt til at den er blevet revet løs, og da slet ikke så tidligt som da S rammer ham. Den triller nærmest stille og roligt ud af hånden af på ham.
Nå, jeg vil ikke blande mig mere.
Lækkert at Towers har U16 hjemmeside egentlig, mon ikke vi finder på at kopiere det engang :-)
Lyder som en spændende kamp, men efter at have set videoen synes jeg heller ikke der var touchdown. Jeg synes det vises bedst på dette frame at han stadig har kontrol over bolden da han er nede. http://imageload.dk/files/87e25d135e2e6d184b008e4ff80e9d8f.jpg
Baba den er ikke længere end at vi vandt og i tabte,
lad være med at tud over i tabte og prøve at komme med dårlige undskylninger
han er nede inden bolden ryger ud.
færdig arbejde
Byø #56, Towers
ja var mega spændende lige til sidste sekund desværre manglede vi i oaks 2 starter som først kunne komme sent i 2.q vores starting RB mads lund olsen AKA oslo og mig Baba og da vi kom stod den allered 20-0 til towers men så skiftede det og vi fik scoret op til 20-13 til towers og vi havde bolden på 30ern til deres endzone vi ender med at få den ned på ca. 10ern med 5 sekunder tilbage vi løber en WR reverse som han løber til 1ern efter dommernes kald og tiden gik
[quote=byø]Baba den er ikke længere end at vi vandt og i tabte,
lad være med at tud over i tabte og prøve at komme med dårlige undskylninger
han er nede inden bolden ryger ud.
færdig arbejde [/quote]
enig, vi tabte kampen. Ingen undskyldninger der. Towers var et bedre hold den dag.
Oaks u16 #7
man, 15/06/2009 - 21:29
ja var nogle gode dommer borset fra det sidste spil som skulle ha været en touchdown kan man selv fra den film i har lavet på jeres hjemmeside