Allstar hold

TheBuck
TheBuck's billede
Medlem siden: 09/03/2009

søn, 24/05/2009 - 21:11

nogle der har ider til et allstar hold
her er mit

OFFENSE:

QB1: casper reinhardt, søllerød gold diggers

QB2: mikkel larsen, herlev rebels

HB1: mads lund olsen, frederikssund oaks

HB2: jason cameron ved godt han spiller QB men han ville være god som HB, copenhagen towers

WR1: jonas jørgnsen, frederikssund oaks

WR2: den rigtig gode WR i søllerød gold diggers

WR3: den rigitg gode WR fra herlev rebles

svært at sige med O-line og TE desværre

3-4 DEFENSE:

MLB1: patrick petersen, frederikssund oaks

MLB2: mark terkelsbøl, copenhagen towers

LLB: uraia tabua, frederikssund oaks

RLB: ved jeg ikke

CB1: herlev rebels CB kan ikke huske nummer

CB2: gold diggers CB kan ikke huske nummer

CB3: nummer 21, copenhagen towers

FS: jonas jørgnsen, frederikssund oaks

SS: mads olsen, frederikssund oaks

RE: mike haagensen, frederikssund oaks

LE: ved ikke

DT: ved ikke

Junior
Medlem siden: 15/03/2009

man, 25/05/2009 - 20:48

du mangler Victor Greve på D-line :)

Oaks u16 #7

Tilskuer
Medlem siden: 05/03/2009

man, 25/05/2009 - 21:28

Hmm er der ikke lidt mange Oaks drenge, 7/16??

1. QB: #12 fra Golddiggers (Sjældent ser man en U16 QB kaste så godt, og det nyder golddiggers godt af!)
2. QB: #20 fra Towers (Han har en stærk arm, men en tendens til at lave for upræcise kast, men hans primære styrke ligger i hans løbe spil)

1. HB: #25 fra Oaks (Dygtig med bolden i hænderne, og han kan finde yards alle steder, så vidt jeg kan se på hans spil, så har han et fantastisk overblik)
2. HB: #99 fra Golddiggers (Han har en ekstrem fart, og skal ikke bruge meget daylight for at stikke af. Hans primære styrke er nok på ydersiden, men er også den HB Golddiggers bruger i deres HB pass. Jeg har da set ham kaste TD's)

1. WR: #?? ham med det gule visir fra Golddiigers (Han er ekstrem farlig nede af banen, og har tit været #12 våben nede af banen, desværre bliver han tit lukket ude af kampene, da defense sætter flere mænd på ham)
2. WR: #21 fra Oaks (Han er deres dybe trussel og har grebet vildt mange touchdowns i denne sæson, desværre for Oaks så bliver han nemt dækket op, men med den mindste plads skaber han spil)
3. WR: #15 fra Herlev (Han er primært WB, men han får 90% af alle deres kast, han har ikke helt gode hænder, men han er farlig når han har bolden!)

OL: Spillere som Baba, Victor Greve og Mikkel Byø måske?

DE: Mikkel Byø fra Towers (Han har en høj speed i forhold til sin størrelse, som er stor! Han har en god forståelse for spillet)
DT: Baba fra Oaks (Den bedste DL i ligaen, har aldrig set en spiller ramme spillere i backfield som han gør, han er stor, stærk og aggresiv!)
DT: Victor Greve fra golddiggers (Stor, og giver aldrig op! Han har vidst lige været skadet, hvilket vidst var et stort tab for golddiggers! Har hørt han skulle være fra 1994!!)

OLB: #7 fra Oaks (Dygtig football spiller med meget erfaring!)
OLB: #99 fra golddiggers (Har aldrig set en spiller med så meget vilje og speed!)
MLB: #49 fra Towers (Hurtig LB der har 80% af alle tacklinger for towers vil jeg tro:S, har hørt han skulle være blevet skadet imod golddiggers)
MLB: #29 fra golddiggers (Han er en maskine på deres defense! Han flyver jo nærmest rundt og slår alt ihjel!)

CB's: Herlev's 2 CB's! (De er dygtige og dækker tæt op!)

S: #20 fra Rebels (Høj, hurtig og talentfuld safety! Har hørt han kun skulle være fra 1994!)

Jeg beklager jeg ikke har Knights spillere med, men de har ikke spillet så meget endnu, og ikke kampe jeg selv har set desværre.
I må gerne kommentere, og husk at det bare er min mening!

Christoffer, Tilskuer.

Tilskuer

man, 25/05/2009 - 21:27

Jeg vil også gerne lige sige at det er en fed liga i år, da alt er så tæt!

Junior

tir, 26/05/2009 - 07:58

DE: Mike Haagensen(Oaks). ER i sit Rookie år, men spiller som om han har kendt football i mange år. Fantatisk pass - rusher og en spiller der holder sin contain godt! Det er en af grundene til, at Oaks' løbe forsvar har været stærkt i år.

Oaks u16 #7

Junior

tir, 26/05/2009 - 08:02

[quote=Tilskuer]Hmm er der ikke lidt mange Oaks drenge, 7/16??

1. QB: #12 fra Golddiggers (Sjældent ser man en U16 QB kaste så godt, og det nyder golddiggers godt af!)
2. QB: #20 fra Towers (Han har en stærk arm, men en tendens til at lave for upræcise kast, men hans primære styrke ligger i hans løbe spil)

1. HB: #25 fra Oaks (Dygtig med bolden i hænderne, og han kan finde yards alle steder, så vidt jeg kan se på hans spil, så har han et fantastisk overblik)
2. HB: #99 fra Golddiggers (Han har en ekstrem fart, og skal ikke bruge meget daylight for at stikke af. Hans primære styrke er nok på ydersiden, men er også den HB Golddiggers bruger i deres HB pass. Jeg har da set ham kaste TD's)

1. WR: #?? ham med det gule visir fra Golddiigers (Han er ekstrem farlig nede af banen, og har tit været #12 våben nede af banen, desværre bliver han tit lukket ude af kampene, da defense sætter flere mænd på ham)
2. WR: #21 fra Oaks (Han er deres dybe trussel og har grebet vildt mange touchdowns i denne sæson, desværre for Oaks så bliver han nemt dækket op, men med den mindste plads skaber han spil)
3. WR: #15 fra Herlev (Han er primært WB, men han får 90% af alle deres kast, han har ikke helt gode hænder, men han er farlig når han har bolden!)

OL: Spillere som Baba, Victor Greve og Mikkel Byø måske?

DE: Mikkel Byø fra Towers (Han har en høj speed i forhold til sin størrelse, som er stor! Han har en god forståelse for spillet)
DT: Baba fra Oaks (Den bedste DL i ligaen, har aldrig set en spiller ramme spillere i backfield som han gør, han er stor, stærk og aggresiv!)
DT: Victor Greve fra golddiggers (Stor, og giver aldrig op! Han har vidst lige været skadet, hvilket vidst var et stort tab for golddiggers! Har hørt han skulle være fra 1994!!)

OLB: #7 fra Oaks (Dygtig football spiller med meget erfaring!)
OLB: #99 fra golddiggers (Har aldrig set en spiller med så meget vilje og speed!)
MLB: #49 fra Towers (Hurtig LB der har 80% af alle tacklinger for towers vil jeg tro:S, har hørt han skulle være blevet skadet imod golddiggers)
MLB: #29 fra golddiggers (Han er en maskine på deres defense! Han flyver jo nærmest rundt og slår alt ihjel!)

CB's: Herlev's 2 CB's! (De er dygtige og dækker tæt op!)

S: #20 fra Rebels (Høj, hurtig og talentfuld safety! Har hørt han kun skulle være fra 1994!)

Jeg beklager jeg ikke har Knights spillere med, men de har ikke spillet så meget endnu, og ikke kampe jeg selv har set desværre.
I må gerne kommentere, og husk at det bare er min mening!

Christoffer, Tilskuer.[/quote]

Hvem med Oaks' MLB?? Patrick Petersen aka Homie. Sys oss lige at han skulle være med på listen! Den dreng er et monster på en football bane!

Oaks u16 #7

Homie
Homie's billede
Medlem siden: 26/05/2009

tor, 04/06/2009 - 11:18

slettet..

"Oaks er et bundhold, og vil altid være det.." Citat fra Towers 2008
Future Bowl Champions 2008!

Tilskuer

tir, 26/05/2009 - 13:08

[quote=Junior]

Hvem med Oaks' MLB?? Patrick Petersen aka Homie. Sys oss lige at han skulle være med på listen! Den dreng er et monster på en football bane!
[/quote]

Man ligger ikke altid mærke til at spillere. Som jeg sagde så er det bare min mening.
I kan jo lave jeres eget allstar hold.

Gus80
Medlem siden: 26/05/2009

tir, 26/05/2009 - 20:47

hva med Returners, kickers, punters etc.? (:

Bægaard
Medlem siden: 13/03/2009

ons, 27/05/2009 - 19:25

"""""MLB: #29 fra golddiggers (Han er en maskine på deres defense! Han flyver jo nærmest rundt og slår alt ihjel!) """""

- HAHA skru lige ned for charmen, hvis han er sådan en maskine, hvordan kunne jeg så have 8-10 carries uden, at han tacklede mig ordenligt en gang ? haha og jeg i øvrigt ikke havde problemer med at løbe ham over?... Undskyld jeg bitcher lidt. Men man skal heller ikke skam rose.

HERLEV REBELS

TheBuck
TheBuck's billede
Medlem siden: 09/03/2009

ons, 27/05/2009 - 21:07

er det homie eller ham fra gold diggers du skriver det sidste om ?