man, 01/06/2009 - 15:09
Nu har jeg set at de har en debat om et Allstar hold, i u16 National Ligaen. Ville høre om der var nogle som havde et bud på et Allstar hold her i u16 Regional Rækken?
I'm so me.
Nu har jeg set at de har en debat om et Allstar hold, i u16 National Ligaen. Ville høre om der var nogle som havde et bud på et Allstar hold her i u16 Regional Rækken?
I'm so me.
Er lidt imod at fremhæve nogle spillere frem for andre, men jeg vil godt rose Herning Hawks for at have den fedeste holdånd og super fightervilje. Så skal der laves et Allstar hold skal der nogen fra Herning med for at hæve moralen.
Syntes også helt klart at det er super fed ide, også for at drengene kan få det sjovt og vise de københavnere :P Med al respekt :D
ja min fejl, havde ikke lige gennemtænkt det med at man kunne vente til slutningen af sæsonnen, og så have mere viden om de forskellige spillere. :D
I'm so me.
Tror I at RR holdene kan slå JNL holdene??
Jeg skal ikke kunne udtale mig, da jeg ikke følger med i RR.
Jeg tror JNL ville slå RR holdene i 11 mands, mens RR ville slå JNL i 7 mands.
Det er 2 helt forskellige måder at spille bold på, og stiller anderledes krav til spillerne.
Heldigvis gælder den der standard "sjællænderne er bedre end jyderne" ikke her, det blev bevist sidste år da der også var en 7 mands række på sjælland hvor Esbjeg og Thisted tog på udebane i semifinalerne og slog 2 sjællandske hold.. Kan ikke lige huske hvem.
Så talentet er bestemt til stede "herovre" også :-)
For at vende tilbage til den oprindelige tråd, så mener jeg sagtens i kan begynde at sætte spillere på, men det er svært at pege på andre end dem man har spillet mod, og da der er hele 4 puljer vil vi nok se en hel del spillere på positionerne. Såfremt der er flere der gider byde ind altså.
Anyway, jeg vil gerne fremhæve et par stykker (Naturligvis flere af dem jeg selv træner :-) ):
August Brandi, Kolding Guardians, han kan spille overalt og er en football maskine. Spiller hovedsageligt MLB og RB. Har #24 for dem der har haft fornøjelsen af at møde ham tæt på :-)
Et par andre af "mine juniorer" der er værd at nævne:
Yannik Rath, RB og DL, #22, hurtig som lynet
Kristian Warming, FB, #28, tror ikke jeg har set ham misse en blokering endnu, og jeg har trods alt video af alle kampene
Martin Jepsen (Mini Jepsen), #1, MLB og QB, læser spillet godt og er en naturlig leder.
Michael Skov, WR, #87, playmaker as hell! Han skal bare have bolden på en eller anden måde.
... og jeg kunne blive ved, men et par stykker fra de andre hold skal vel også nævnes :-) :
Odense Swans:
WR og S, Staal, kan ikke huske dit nummer knægt, men du er sgu dygtig!
FB, kan ikke huske nummeret, sorry.
Esbjerg Hurricanes:
FB og MLB, #55, big ass M*****F***** :-)
Og generelt deres O-line. En god enhed.
Kom med jeres indlæg drenge, lad os få sat lidt gang i U16 RR forummet.
Fed tråd!!
[quote=Jepsen]
Odense Swans:
WR og S, Staal, kan ikke huske dit nummer knægt, men du er sgu dygtig!
[/quote]
Jeg kan kun sige tak og at jeg spiller i 86# i år..
Må også fremhæve et par stykker ..
Kolding:
QB 1# Jepsen, kastede gode bolde, og var sindsyg hurtig..
24# og 28# spillede rigtig godt mod os, de er helt klar værd at få med..
Middelfart:
Der egentlig kun én, 21# ved ikke hvad han hedder, spiller RB. Han løber tungt og er svær at tackle.
Odense:
OLB Alexander Bruun! God størrelse og spiller aggresivt..
CB Emil Nielsen! Lille gut, men kan kun sige at de 3 sidste kampe har han fået 3 INT og et TD.
..og nu er jeg jo fra odense, så skal lige have en til med :D
Erol Hotti, rookie, spiller RB, rigtig god speed og rigtig gode moves..
Det er vist det fra nu af tror jeg?
Vi ses på lørdag kolding ;)
André Staal 86#
Odense Swans
U19 WR/S
Sorry for off-topic:
Erol Hotti er total fedt navn :)
haha :)
Islam , det kan aldrig blive et offtopic, bare pga navnet fortjener han en plads i AllStar , kiggede også en ekstra gang da han skulle tastes ind i vores medlemsystem
man, 01/06/2009 - 18:42
Synes det er en mega god ide, men det er nok lidt lettere at sætte hen mod slutningen af sæsonen. da jeg kun har halvdelen af defence og offence som jeg kunne sætte. :b