tor, 18/06/2009 - 12:11
.
GO RAZOR !!!
[quote=QB-Danne]jeg tror godt jeg ved det er der vinder i år og det er selvføgelig RAZOR IKK ?[/quote]
Tror jeg bliver svært eftersom i ikke er med i playoff
Razor er altid et godt bud.
Mine penge er på enten jer, Odense eller Thisted.
hvor mage kampe har odense eller thisted spillet med mercy rule
GO RAZOR !!!
[quote=QB-Danne]hvor mage kampe har odense eller thisted spillet med mercy rule
[/quote]
Odense har en indtil videre, men du bliver også nød til at se på hvem vi har spillet mod.. det er ikke lette hold..
André Staal 86#
Odense Swans
U19 WR/S
nej det har du ret i de to kampe vi har vundet på den fsne måde er sket allerede i første halvleg. Det erenormt depremerende at køre helt til RAnderes for at spille 1-1/2 qvarter
GO RAZOR !!!
alle Thisteds kampe er vundet på mercy pånær 1 kamp for både senior og junior.. de blev dog vundet men ikke på mercy.. og begge kampe var mod Viborg Bullets.
Thor Kirkegaard #27 LB Thisted Brewers
Totalt ligegyldigt med mercy!! Plat overhovedet at diskutere det.
Det kommer jo an på den modstand man møder.
Koldings U16 spillede lige inden sæsonen en meget kort scrimmage mod Viborg i forbindelse med camp, og lukkede dem uden problemer helt ned. Og fik scoret et par gange uden de store problmere også.
Men Viborg stryger igennem sæsonen med den ene mercy efter den anden, på nær lige kampen mod Thisted. Og på det tidspunkt var der endda nogle af de spillere med som de havde håbet kunne få dispensation til at spille selvom de var over aldersgrænsen.
Det er ikke en sviner Viborg, overhovedet ikke, jeg synes godt om jeres klub og vi har en masse gode junior arrangementer sammen, det er bare lige et eksempel der passer ind i tråden.
Min mening:
Thisted er i en nem pulje pga. 2 rookie hold. = slutspils plads
Viborg er i en nem pulje, med et ungt Herning hold og et rookie hold. = slutspils plads
Razor er i en pulje som, til trods for den ikke er decideret nem, de bør vinde sikkert. Tigers i opbygning, Horsens er rookies, Thornder er rookies. = slutspils plads til Razor.
Og så er der puljen med Kolding, Esbjerg, Odense og Middelfart. De regerende Danmarks mestre Esbjerg, Odense som spillede mod sjællandske hold hele sidste år og Kolding som godt nok aldrig har vundet noget - men U16 har et godt hold i år. Odense fører puljen, og meget skal gå galt hvis de ikke vinder = Slutspils plads til Odense.
Ingen tvivl i mit sind om at den sidste pulje er den absolut sværeste.
Ud fra den betragtning ser jeg enten Thisted, Odense eller Razor som vindere, idet Thisted for nylig slog Viborg.
Fornuftigt fornuftigt jepsen, er enig med dig..
André Staal 86#
Odense Swans
U19 WR/S
tor, 18/06/2009 - 12:12
jeg tror godt jeg ved det er der vinder i år og det er selvføgelig RAZOR IKK ?
GO RAZOR !!!