Klubkursus

Mads Jensen
Medlem siden: 19/01/2009

tor, 25/06/2009 - 17:11

Fint initiativ med et klubkursus.

Hvilken baggrund har personerne bag de enkelte indlæg?
Jeg kender Kristian Worm og hans arbejde hos Razorbacks, men kender umiddelbart ikke noget til de øvrige. En præsentation ville være passende.

Men godt initiativ, håber da at det er det første i en række af flere.

Mads

USfootball
USfootball's billede
Medlem siden: 14/01/2009

tor, 25/06/2009 - 19:15

Mads,

Der er sendt en mail til klubben med al information omkring kursuset, men hvis du klikker på reklamen kan du se samme information. Her kan du læse hvem indlægsholderne er samt dagens agenda.

Hvis du har flere spørgsmål må du sige til.

Peter

Mads Jensen

tor, 25/06/2009 - 20:21

Tak for dit svar.

Ja, jeg så godt hvor de kom fra. Men altså, savnede måske lidt baggrund for netop disse folk skulle lave et indlæg. Worm og Razorbacks har gjort et godt stykke arbejde med deres sponsorer, den information kunne måske være rar at have med - ligesom for de øvrige :)

Mads

USfootball
USfootball's billede

fre, 26/06/2009 - 10:54

Mads,

Jeg har valgt dem for deres arbejde i deres klubber hvor de som Razorbacks også har haft stor succes på hver deres måde. Udover hvor de kommer fra står der også i invitationen hvad der holdes indlæg om, som er der de har haft succes.

Så kom til mødet (nu har du jo heller ikke så langt :o) og få det hele med!!

Mads Jensen

fre, 26/06/2009 - 21:44

Nu kunne det jo tænkes at det bare var tre tilfældige du havde hevet ind til at holde et indlæg - så kunne jeg måske finde noget andet at bruge min tid på :) Men hvis det nu var nogle personer med stor indsigt og resultater i ryggen der kom, så var det jo en anden sag.

:)

Jack
Medlem siden: 16/02/2009

lør, 27/06/2009 - 02:22

Henrik With har gjort et fænomenalt arbejde for Amager Demons mht. at søge penge fra div. fonder og legater (virkelig pæne beløber han har skaffet), så han kan helt sikkert bidrage med et par værdifulde tips, til dem der ikke har den store viden eller indsigt omkring hvordan dette ræs skal køres :)

Divs
Divs's billede
Medlem siden: 15/01/2009

ons, 12/08/2009 - 12:38

Jeg har personligt tilmeldt mig kurset, men har endnu ikke rigtigt modtaget noget feedback på tilmelding. Andetsteds har jeg kunne læse at man med de tilmeldinger, der, på det tidspunkt, var indløbet, overvejede om kurset ville blive afholdt.

Så jeg er lidt nysgerrig på om der bliver et kursus at dukke op til i Herlev på søndag.

Katrine Reher Lund #66 - USG Cougars
--------------------
Jeg skriver ALTID på egne vegne.

USfootball
USfootball's billede

ons, 12/08/2009 - 13:28

vi har ikke meldt mere ud fordi kuserne bliver afholdt som planlagt.