man, 13/07/2009 - 00:31
Antidoping eller noger
For det første fniseurt og Football er da vist det man kalder modsatrettet.
Prøv evt. at spille D-line på Valium eller Morfin :-)
Straffen er 3 måneder første gang, med mindre der er skærpende omstændigheder.
Eller kan du overbevise ADD om at du fik det i en kuvert af din læge, så slipper du :-)
Men det vigtigste er nok det signal du sender til din kolleger i football miljøet at du mener det er ok at DAFF endnu en gang skal have dopingstemplet, for sagen tæller som en dopingsag.
DAFF skal jo nok ikke forvente at sagen bliver dysset ned 1½ år inde alle står på pinde for at tilbagevise alt som i tilfældet med ham der der spillede tøsebold.
Og så er der jo en masse med lang tids virkningerne, en hash psykose er fandemen ikke køn og gør heller ikke noget godt for dit football spil.
(og til dem der nu lige skal til at skrive at jeg har aldig taget skade og alkohol osv osv, så kan du også køre for stærkt hver dag uden der sker noget, men pludselig, BANG.)
Helt ærligt Skinken, hvad tænker du på!
Hold dig fra det og lad det blive ved det!
Det er ikke være at kalkulere med det og det giver vores sport et dårligt ry.
Kan slet ikke forstå at du overhovedet tager det op i dette forum.
Jeg ryge sku da ikke... Tænkte bbare på Pacman Jones og hvornår hans karantæne for marihuana gælder.... (:
Det var godt og du kan læse om reglerne her:
http://www.antidoping.dk/da/Regler/Dopinglisten_2008.aspx
og til andre der er i tvivl, gør det ikke. Så må I hellere finde en anden sportsgren.
jamen kan jo ikke være mere enig med dig Morbernild, i dine udtagelser...
Men så kigger man alligevel på listen... og klikker på alkohol... Der finder jeg så ud af man ikke må være påvirket af alkohol når man spiller petanque... haha...
FREAK ON THE FIELD:)
AFC Holstebro Dragons
Ja, der røg min petanque karriere. Og skal betale alle sponsor-pengene tilbage....
Jamen dog sikken I kan prale -:), men der jo en vis alvor bag listen og hvornår og hvordan man kan indtage alkohol.
Og jeg har da også set spillere spille, hvor de har været i byen dagen før og de ser altså ikke særligt sjove eller sunde ud. Og hvor har de ondt af sig selv!
Jeg vil da også sige at der er visse ting hvor man tænker at det kan da ikke passe at det er med på listen, men igen sådan er reglerne og dem er vi nødt til at følge og når det gælder de helt unge skal vi alle være med til at passe på dem og selv stå frem som gode eksempler, jeg tror at man kommer længst på den måde.
Husk de regler er lavet for at beskytte en idrætsudøver ikke for at drille!
Og så kan man sige uanset hvilken sport man dyrker, jamen så hører det altså ikke sammen med alkohol. Det er ligesom med biler, der må man heller ikke drikke. Sådan er det bare.
Men at spille petanque eller kroket hjemme i haven med vennerne og drikke øl samtidig er jo ikke som at have det som en sportsgren, så Jimmy du behøver nok ikke at betale dine sponsorpenge tilbage -:).
Nu så jeg jo faktisk ikke football på listen under alkohol, så selvom jeg er helt enig i at alkohol og sport ikke hører sammen (for det meste...) er det altså ikke ulovligt som jeg læser listen...
Savner nu lidt den liste der hedder noget i retning af "stoffer med visse restriktioner" som jeg har set engang, der var alkohol på med en grænseværdi for 0,5 promille for en del sportsgrene... Ved ikke lige hvor den liste er blevet af - måske er den ikke gældende mere og så kan man jo gå stangstiv (eller måske mere relevant for de fleste: bagstiv) på banen uden at gøre noget decideret ulovligt.
At det er et yderst uheldigt signal at sende og at jeg synes det ville være dybt forkasteligt er en anden sag, det ovenstående kommenterer kun på lovligheden af det.
We improvise, we adapt, we overcome!
er det mig eller burde denne tråd slet ikke være her og SLET ikke i u16 forum.
man, 13/07/2009 - 00:32
Hvad er straffen for at blive taget med Tjald/Fjolletobak/Pot/Marihuana/Sjov tobak/ i ved jo hvad jeg mener men hvad er straffen. Ikke at jeg er bange for at blive taget men det er reeeeeeet så heftige straffe de får i NFL så tænkte hvad rammen er i DK?