Draft

Pepsi
Pepsi's billede
Medlem siden: 23/02/2009

man, 03/08/2009 - 06:26

Hej så er draften overstået og hvilken spiller fik man så her er min liste.

Manning, Peyton QB IND Active
Johnson, Chris RB TEN Active
Wells, Beanie RB ARI Active
Muhammad, Muhsin WR CAR Active
Washington, Nate WR TEN Active
White, Roddy WR ATL Active
Carlson, John TE SEA Active
Hartley, Garrett K NO Active
Ravens DST Active

Palmer, Carson QB CIN Reserve
Moreno, Knowshon RB DEN Reserve
Thomas, Pierre RB NO Reserve
Ward, Derrick RB TB Reserve
Clayton, Mark WR BAL Reserve

Here comes the pain train
LB 56 Randers Thornder

Trotter 54
Trotter 54's billede
Medlem siden: 26/04/2009

man, 03/08/2009 - 16:35

Det skal lige siges at vi snakker Fantasy draft her :D

Og hvis jeg var dig pepsi, så ville jeg starte Pierre Thomas i stedet for Beanie Wells og Starte Mark Clayton i stedet for Nate Washington. Det er bare min 2 cents..

Her er min lineup fra selv samme draft:
Rivers, Philip QB SD
Grant, Ryan RB GB
Turner, Michael RB ATL
Berrian, Bernard WR MIN
Bowe, Dwayne WR KC
Jennings, Greg WR GB
Pettigrew, Brandon TE DET
Longwell, Ryan K MIN
Eagles DST

Hasselbeck, Matt QB SEA
Lewis, Jamal RB CLE
Taylor, Chester RB MIN
Maclin, Jeremy WR PHI
Shiancoe, Visanthe TE MIN

Winning isn't everything, it's the only thing!

Mr. Torp
Medlem siden: 18/04/2009

tir, 04/08/2009 - 19:00

Hvis det er til en bestemt liga må i lige sige til, så skal jeg nok tage mit ned:

Schaub
Slaton
Thomas
Fitzgerald
Colston
Ochocinco
Daniels
Folk
Patriots DST

Cutler
Mendenhall
White
Breaston
Holt
Celek
Dolphins DST

Dette er med henblik på uge, hvor bl.a. Schaub spiller mod et Defense, som var svagere mod kastet sidste år, end dem Cutler skal spille mod

You owe me, I'm Strahan, I want every Quarterback

Trotter 54
Trotter 54's billede

tir, 04/08/2009 - 22:07

Det ved jeg nu ikke.. Det er vel bare for at diskuterre og hjælpe hinanden..

Men jeg må sige du har en rimelig god chance for at hente mange point med det hold :D..

Dog ville jeg nok starte LenDale White i stedet for Pierre Thomas da jeg tror at White vil få flere TD's da Bush ser ud til at komme tilbage og tage en dele carries fra Thomas. Ellers ser det godt ud mht. til din QB situation. 2 QB's med gode muligheder for at skrabe point sammen til dig :D

Mr. Torp

ons, 05/08/2009 - 00:13

Det skal siges det er i en Ti-mands liga. Men jeg fik mange af de spillere jeg gerne ville have, bl.a. White, Thomas og Celek... Celek, der set udfra de kampe han startede sidste år og så projiceret ud til hele sæsonen, ville have været en top 5 TE i fantasy øjemed. Ville også have haft Eagles DST, men de har fået et par slag her i offseason som vi alle ved - desværre :(

Og jeg starter Thomas inde i første runde pga. at Saints skal spille mod Lions, der rankede 32nd mod rush sidste år og 27th mod kastet, så det er sidste års bedste offense mod værste defense, så det kan godt betyde et hurtigt, stort mellemrum mellem dem, med det resultat at Saints bare vil køre bolden op gennem midten, hvor Thomas er et bedre bud til at tage carries end Bush er, især uden Deuce. Hvorimod Titans skal spille første kamp mod Steelers, der rankede 2nd mod rush og 1st overall.

Pepsi
Pepsi's billede

ons, 05/08/2009 - 11:47

[quote=Pepsi]Hej så er draften overstået og hvilken spiller fik man så her er min liste.

Manning, Peyton QB IND Active
Johnson, Chris RB TEN Active
Thomas, Pierre RB NO Active
Mason, Derrick WR BAL Active
Hixon, Domenik WR NYG Active
White, Roddy WR ATL Active
Carlson, John TE SEA Active
Hartley, Garrett K NO Active
Ravens DST Active

Miller, Zach TE OAK Reserve
Moreno, Knowshon RB DEN Reserve
Wells, Beanie RB ARI Reserve
Muhammad, Muhsin WR CAR Reserve
Washington, Nate WR TEN Reserve
[/quote]

Jeg har lavet lidt om så nu ser den sådan ud og trade lidt. Så jeg tro det ser rigtig godt ud for mig. Jeg burger også Thomas var faktisk så heldig at få ham i 10 draft rund i vores liga så det var fedt.

LB 56 Randers Thornder

Trotter 54
Trotter 54's billede

ons, 05/08/2009 - 13:13

[quote=Mr. Torp]Det skal siges det er i en Ti-mands liga. Men jeg fik mange af de spillere jeg gerne ville have, bl.a. White, Thomas og Celek... Celek, der set udfra de kampe han startede sidste år og så projiceret ud til hele sæsonen, ville have været en top 5 TE i fantasy øjemed. Ville også have haft Eagles DST, men de har fået et par slag her i offseason som vi alle ved - desværre :(

Og jeg starter Thomas inde i første runde pga. at Saints skal spille mod Lions, der rankede 32nd mod rush sidste år og 27th mod kastet, så det er sidste års bedste offense mod værste defense, så det kan godt betyde et hurtigt, stort mellemrum mellem dem, med det resultat at Saints bare vil køre bolden op gennem midten, hvor Thomas er et bedre bud til at tage carries end Bush er, især uden Deuce. Hvorimod Titans skal spille første kamp mod Steelers, der rankede 2nd mod rush og 1st overall.[/quote]

Kan jo kun give dig ret. Jeg er dog ikke begyndt at kigge på hvem de skal møde endnu, jeg venter til midt i preseason med at kigge efter det så har man også en gode idé om hvem der starter, hvem er skadet osv. :D

Mr. Torp

ons, 05/08/2009 - 14:06

Selvfølgelig, men man må gå ud fra, at hverken Thomas og White vil tage størstedelen af carries i hhv. Saints og Titans

Mr. Torp

ons, 05/08/2009 - 14:07

[quote=Pepsi][quote=Pepsi]
Jeg har lavet lidt om så nu ser den sådan ud og trade lidt. Så jeg tro det ser rigtig godt ud for mig. Jeg burger også Thomas var faktisk så heldig at få ham i 10 draft rund i vores liga så det var fedt.[/quote]

Det må sku siges at være noget af et steal!

Pepsi
Pepsi's billede

ons, 05/08/2009 - 18:01

[quote=Mr. Torp]Selvfølgelig, men man må gå ud fra, at hverken Thomas og White vil tage størstedelen af carries i hhv. Saints og Titans[/quote]

Jeg tro nu godt at Thomas kan få rigtig mange carries har set på div hjemmesider og de mener alle at han bliver nr 1 RB i år fordi at Bush har været så skadet.

LB 56 Randers Thornder

Rapsac
Medlem siden: 25/02/2009

fre, 07/08/2009 - 23:24

Active:
Brady, Tom QB NE
McFadden, Darren RB OAK
Williams, DeAngelo RB CAR
Clayton, Mark WR BAL
Colston, Marques WR NO
Heyward-Bey, Darrius WR OAK
Gonzalez, Tony TE ATL
Bryant, Matt K TB
Colts DST

Inactive:
Sanchez, Mark QB NYJ
Ward, Derrick RB TB
Washington, Leon RB NYJ
Burleson, Nate WR SEA
Reed, Jeff K PIT

WR D. Heyward-Bey og QB M. Sanchez er lidt satsede. Derudover er K M. Bryant og K J. Reed bare random. Jeg var desværre ikke hjemme til draften, så jeg fik draftet et tilfældigt hold - ud fra det mener jeg at jeg har tradet mig til et nogenlunde hold!