man, 24/08/2009 - 00:28
Hey folkens !
Er der nogen der ved hvilken af canal+´s sports kanaler, der sender colleges football? og hvilken tid starter de kampe typisk?
Hey folkens !
Er der nogen der ved hvilken af canal+´s sports kanaler, der sender colleges football? og hvilken tid starter de kampe typisk?
Jeps.
ESPN America er the real deal.
Glæder mig for s... til at College football starter igen.
Har dog også hørt noget om, at Canal plus vist vil ind på markedet.
DO IT!! DO IT NOW.
Flere kampe skal nok overbevise det, som vi fornuftige ved at College Football er 100 gange federe end NFL!!!
"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy
Jeg har hørt fra Canal Digital at ESPN Amerika ikke vil blive vist efter d.15 sep. 2009 ?
Det er min opfattelse at dette kun kommer til at omfatte NHL kampe - og med begrænset ændring.
http://www.digitalt.tv/nyhed.aspx?ArticleID=2927
Jeg har lige set en TV-spot på Eurosport 2 at de vil sende football-kampe fra Big Ten fra september.
#60 - C - USG Cougars
Fik lige nedenstående infor i et nyhedsbrev fra Eurosport.
Søndag 06 september 2009
14:00 AMERIKANSK FODBOLD: NCAA Big Ten Conference, USA : Michigan State (USA) - Montana State (USA) (15:30)
Ved i hvordan man kan sætte det hele sammen så man kan se både Eurosport 2 og ESPN America for at se college, men også 3+ og Tv2Sport for at se NFL?..
Zaptor igennem Stofa BABY!!!!
"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy
Hvornår kommer der igen College football på Eurosport?
Sittin atop the clouds pickin diamonds baby!
- #1 THOGERSEN
man, 24/08/2009 - 10:23
Den primære kanal for college football er ESPN America, som sender næsten non-stop live lørdag fra kl. 18.00 til tidligt søndag morgen.
Kick-off i år bliver kampen fredag 4/9 kl. 01.00 mellem South Carolina og North Caroline State.
TV - Guide her(British Standard Time - så husk at lægge en time til)
http://www.espnamerica.com/images/espna/portal/tvschedule/feed1/listings...