Michael Craptree tilbage i draft-puljen?

dr.palu
dr.palu's billede
Medlem siden: 18/01/2009

tor, 24/09/2009 - 21:34

Jeps, stakkels 49ers' førsterunde-valg Michael Craptree har nu, via sin fætter og rådgiver David Wells, afsløret, at han er villig til at lade sit holdout vare hele sæsonen og så indgå i næste års draftpulje.
Det virker sør'me klogt, for der vil klubberne jo stå i kø for at drafte den uproblematiske receiver...

Mattgylper
Mattgylper's billede
Medlem siden: 15/01/2009

tor, 24/09/2009 - 21:42

[quote=dr.palu]Jeps, stakkels 49ers' førsterunde-valg Michael Craptree har nu, via sin fætter og rådgiver David Wells, afsløret, at han er villig til at lade sit holdout vare hele sæsonen og så indgå i næste års draftpulje.
Det virker sør'me klogt, for der vil klubberne jo stå i kø for at drafte den uproblematiske receiver...[/quote]

Håber du mener det det sidste i ironi. For tror sgu ikke lige de står i kø efter den her episode.

Hobro Steelers, # 58

dr.palu
dr.palu's billede
Medlem siden: 18/01/2009

fre, 25/09/2009 - 22:07

[quote=Mattgylper]
Håber du mener det det sidste i ironi. For tror sgu ikke lige de står i kø efter den her episode.[/quote]
Ja, det sku gerne læses som tyk, tyk ironi :-)

[quote=Mr. Torp]Det er ikke nyt
Har han sagt længe :P

Men ja, det er virkelig idiotisk, han bliver ikke draftet højere end det her og alle klubberne ved nu, at han spiller for penge og ikke for love of the game[/quote]

I know, men det var ikke nævnt herinde, og jeg synes, det skulle op at vende.

Og så er jeg for øvrigt fuldstændig enig med dig i, at han lige har bevist, at han ikke spiller for the love of the game. Jeg ku ikke ha sagt det bedre. Og som flere herinde også nævner, så er det forretningsmæssigt også en ufatteligt tåbelig beslutning. Han kommer formentlig til at miste mange millioner på sin opførsel. Og hvorfor - er det så frygteligt "kun" at tjene 30 mio. kr. årligt i gennemsnit i de første fem år af ens karriere?

Kristiann
Medlem siden: 08/02/2009

tor, 24/09/2009 - 21:46

Du kan sku da hører det er ironi ? d:

Sittin atop the clouds pickin diamonds baby!
- #1 THOGERSEN

Mr. Torp
Medlem siden: 18/04/2009

tor, 24/09/2009 - 22:26

Det er ikke nyt
Har han sagt længe :P

Men ja, det er virkelig idiotisk, han bliver ikke draftet højere end det her og alle klubberne ved nu, at han spiller for penge og ikke for love of the game

You owe me, I'm Strahan, I want every Quarterback

Kristiann
Medlem siden: 08/02/2009

fre, 25/09/2009 - 06:54

Nogle siger han kan falde helt ned til anden runde!
så er det sku da for dumt ikke at tage de penge der er blevet tilbudt.

Sittin atop the clouds pickin diamonds baby!
- #1 THOGERSEN

Mr. Torp
Medlem siden: 18/04/2009

fre, 25/09/2009 - 07:53

jeg ville som hold ikke tage ham før tredje, måske anden hvis jeg desperat manglede en WR

You owe me, I'm Strahan, I want every Quarterback

Jepsen
Medlem siden: 20/01/2009

fre, 25/09/2009 - 08:13

Han er en klovn.. Den dårligste beslutning i hans karriere.
Han kan være nok så god, men med så meget fokus som coaches efterhånden har på personlighed, så er han en alt for stor risiko at kaste et højt draft pick efter..

Svupper
Svupper's billede
Medlem siden: 10/02/2009

fre, 25/09/2009 - 08:38

Det er alligevel det tåbeligste, som jeg nogensinde har set en spiller gøre.
Ingen vil sgu da tage en spiller, som ikke har spillet i et år højere end 4 runde maksimalt.
Han mister mio. på dette, hvis han kommer til at spille overhovedet.
Cornelius Ingram fra Florida Gators var den sygeste TE i College for to år siden, sad ude sidste år og blev samlet op i 5. runde og han fik ikke stemplet "problembarn" på sig, som Crabtree nu har.
Det er den dårligste beslutning, som han nogensinde kommmer til at tage.
At begynde at tage stoffer virker som en bedre ;-)

"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy

MarkDe36
Medlem siden: 22/09/2009

fre, 25/09/2009 - 13:20

[quote=Svupper]
Cornelius Ingram fra Florida Gators var den sygeste TE i College for to år siden, sad ude sidste år og blev samlet op i 5. runde og han fik ikke stemplet "problembarn" på sig[/quote]

Hvad har Ingram med Crabtree at gøre? Han sad ude med en skade! Ingram har aldrig været stemplet som et problembarn. Så det var nok det mærkeligste jeg længe har hørt!

"If my mother put on a helmet and shoulder pads and a uniform that wasn't the same as the one I was wearing, I'd run over her if she was in my way. And I love my mother." Bo Jackson

Svupper
Svupper's billede
Medlem siden: 10/02/2009

fre, 25/09/2009 - 13:39

[quote=MarkDe36][quote=Svupper]
Cornelius Ingram fra Florida Gators var den sygeste TE i College for to år siden, sad ude sidste år og blev samlet op i 5. runde og han fik ikke stemplet "problembarn" på sig[/quote]

Hvad har Ingram med Crabtree at gøre? Han sad ude med en skade! Ingram har aldrig været stemplet som et problembarn. Så det var nok det mærkeligste jeg længe har hørt![/quote]

Det viser måske hvad man kan forvente, hvis man ikke spiller i et år TA DA ;-)
Lægger man så det faktum til, at Crabtree bliver stemplet, ja så tvivler jeg på, at knægten nogensinde kommer til at spille i NFL.

"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy